7 (pro) tips για ένα σφιχτό σώμα έτοιμο για παραλία

Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
Share on print

Ο τελευταίος χρόνος λόγω καραντίνας ήταν ένας χρόνος που δεν ευνόησε και τόσο στο να γυμναζόμαστε όσο θα θέλαμε. Τα κλειστά γυμναστήρια αλλά και η άσχημη ψυχολογική διάθεσή μας, μας έκαναν να παραμελήσουμε αρκετά την φυσική μας κατάσταση και το σώμα μας.

Η καθιστική ζωή και οι πολλές ώρες εγκλεισμού συνέβαλαν αρκετά στο να χαλαρώσει το σώμα μας.

Και τώρα; Τώρα τι κάνω;;;

Αυτό που έχω να σε συμβουλέψω πρωτίστως είναι να μην πανικοβάλλεσαι και κυρίως να μην αγχώνεσαι. Ακολούθησε τις  συμβουλές μου στο άρθρο αυτό και με ευχαριστείς αργότερα.

  1. Ήλιε μου ήλιε μου βασιλιά μου

Αν κάτι στερηθήκαμε περισσότερο από ποτέ ήταν ο ήλιος και οι ευεργετικές του ιδιότητες. Σύμφωνα μάλιστα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο Πανεπιστήμιο της Αλμπέρτα στον Καναδά, ένας από τους λόγους που τους χειμερινούς μήνες κερδίζουμε κιλά είναι η έλλειψη ηλιοφάνειας.

Στην ίδια έρευνα μάλιστα, διαπιστώθηκε πως η συχνή έκθεση στον ήλιο βοηθάει σημαντικά στην καύση του σωματικού λίπους.

Δεν έχεις κάτι άλλο να κάνεις λοιπόν από το να αφεθείς στις ακτίνες του ηλίου για περίπου 30 λεπτά ώστε να εφοδιάσεις τον οργανισμό σου με βιταμίνη D3.

  1.  Βάλε τα Ω-3 στην καθημερινότητά σου.

Όπως εξηγεί η διατροφολόγος Lisa Dorfman, R.D., επίκουρη καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο του Μαϊάμι, οι τροφές με λιπαρά οξέα έχουν την ιδιότητα να μειώνουν την αποθήκευση του λίπους στο σώμα μας καθώς ρυθμίζουν την ινσουλίνη και έτσι αποδεσμεύεται η λεπτίνη, η οποία ονομάζεται και ορμόνη του μεταβολισμού. Επιπλέον τα Ω-3 λιπαρά οξέα βοηθούν στην διατήρηση της μυικής μάζας καθώς επιδρούν στην πρωτεϊνοσύνθεση, και έτσι συμβάλουν στη μυϊκή ανάπτυξη όταν συνδυαστούν με πρωτεΐνες που περιέχουν τα απαραίτητα αμινοξέα.

Ξεκίνα λοιπόν να προσθέτεις στο καθημερινό διαιτολόγιο σου καρύδια, λιπαρά ψάρια, ταχίνι, αβοκάντο και θα δεις σύντομα τα πρώτα αποτελέσματα.

  1.  Απόλαυσε χωρίς ενοχές το καφεδάκι σου

Σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό έντυπο American Journal of Clinical Nutrition ερευνώντας τις επιδράσεις της καφεΐνης και του καφέ στο μεταβολικό μας ρυθμό, έδειξε ότι ο καφές μπορεί να αυξήσει το μεταβολισμό και να βοηθήσει σημαντικά στην απώλεια βάρους.

Ο καφές μπορεί να αυξήσει το βασικό μεταβολικό ρυθμό (BMR), που αναφέρεται στις θερμίδες που καίμε σε κατάσταση ηρεμίας.

Όσο υψηλότερο BMR έχουμε, τόσο πιο εύκολο είναι να χάσουμε βάρος.

Οι μελέτες δείχνουν ότι η καφεΐνη μπορεί να αυξήσει το BMR κατά 3-11%.

Καλή απόλαυση!

  1. Αντιστάσου

Τι εννοώ; Εξοπλίσου με βαράκια με λάστιχα και ξεκίνα να παρατηρείς τις αλλαγές στο σώμα σου.

Η προπόνηση με αντιστάσεις βοηθά στην γρηγορότερη απώλεια λίπους, αυξάνοντας τόσο τις καύσεις μετά την άσκηση, όσο και το μέγεθος των μυών. Έτσι, αυξάνεται ο αριθμός των θερμίδων που καίμε σε κατάσταση ηρεμίας.

Με σωστό συνδυασμό με μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή θα αυξήσει περαιτέρω την απώλεια σωματικού λίπους – και μπορεί επίσης να δεις πολλά θετικά οφέλη για την υγεία σου.

Μην χάνεις άλλο χρόνο και άρχισε άμεσα να…. αντιστέκεσαι.

  1. Άφησε τα ίχνη σου στην άμμο. 

Σύμφωνα με την Αμερικάνικη Καρδιολογική Εταιρεία το περπάτημα στην άμμο αποτελεί μία από τις καλύτερες μορφές άσκησης.

Ξεκίνα να περπατάς στην άμμο και δες σε λίγους μήνες το σώμα σου να μεταμορφώνεται.

Βηματίζοντας στην άμμο, αυξάνεται ο βαθμός δυσκολίας κατά 30% κι έτσι καταναλώνονται περισσότερες θερμίδες σε σχέση με το απλό περπάτημα σε δρόμο.

Γυμνάζονται οι γάμπες, οι κοιλιακοί, το σώμα σμιλεύει κι όλα αυτά στον καθαρό αέρα χωρίς την επιβάρυνση των αρθρώσεων.

Γενικά σήκω από την ξαπλώστρα και γυμνάσου παίζοντας παιχνίδια με τους φίλους σου. Παίξε ρακέτες, beach volley, beach soccer και γυμνάσου χωρίς να το καταλάβεις.

Όχι με το τάβλι δεν γυμνάζεσαι ….

  1. Κολύμπησε όσο μπορείς

Αδιαμφισβήτητα το κολύμπι είναι η απόλυτη άσκηση για το σώμα. Το κολύμπι σε θαλασσινό νερό ειδικά, μπορεί να κάνει θαύματα στο σώμα σου.

Το κολύμπι γυμνάζει τόσο τους εξωτερικούς μυς όσο και τους εσωτερικούς όπως την καρδιά. Γυμνάζει σχεδόν όλες τις μυικές ομάδες του σώματος και λόγω της αντίστασης που εντοπίζεται στο νερό καίγονται περισσότερες θερμίδες.

Το θαλασσινό νερό καταπολεμά τις φλεγμονές, σμιλεύει το σώμα καθώς αποτρέπει την κατακράτηση υγρών. Το σημαντικότερο;

Το κολύμπι δεν έχει ηλικία! Δεν έχεις άλλες δικαιολογίες λοιπόν. Καλές βουτιές.

  1. Ενυδατώσου

Όλες οι παραπάνω συμβουλές δεν θα λειτουργήσουν και δεν θα έχεις αποτελέσματα αν ο οργανισμός σου είναι αφυδατωμένος.

Το νερό είναι απαραίτητο συστατικό, άκρως ενυδατικό για τον οργανισμό και συνολικά για το ανθρώπινο σώμα, ενώ παράλληλα συμβάλλει στην αποβολή των τοξινών και βελτιώνει την ελαστικότητα του δέρματος.

Πίνοντας νερό θα αυξηθεί ο μεταβολισμός σου και θα βελτιωθεί αισθητά η υφή του δέρματος. Οι γυναίκες θα παρατηρήσουν ορατή βελτίωση στην κυτταρίτιδα. Οι ειδικοί προτείνουν 2 με 3 λίτρα την ημέρα αναλόγως την εποχή και την σωματική μας δραστηριότητα.

Στην υγειά σου λοιπόν!

Ελπίζω να σε βοήθησα με τις συμβουλές αυτές όμως γενικά θα πρέπει να θυμάσαι πως για να δεις ουσιαστικά αποτελέσματα και να σφίξεις το σώμα σου,θα πρέπει να απευθυνθείς σε κάποιον επαγγελματία ο οποίος θα φροντίσει να καλύψει τις δικές σου ανάγκες πάνω στο δικό σου σωματότυπο.

Μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μου αν πιστεύεις πως αυτός είμαι εγώ.

 

Σου φάνηκαν χρήσιμα αυτά τα tips; Γράψε μου στα σχόλια!

Εάν χρειάζεσαι συμβουλές, ακολούθησε το @giorgoskazazidis και στο Facebook θα με βρεις στο Kazazidis Giorgos – Strength & Conditioning Coach.

Για εγγυημένα αποτελέσματα στις προπονήσεις σου, επικοινώνησε μαζί μου!

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

Recent Posts

Follow Me

From my Youtube Channel