psygital

Pilates Training

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ:

Ξεκινήστε και δείτε το σώμα σας στην κυριολεξία να μεταμορφώνεται!

Pilates Personal Training

Από τα μαθήματα pilates θα αποκτήσετε ορθοσωμία, ευλυγισία, μυϊκή ενδυνάμωση, γράμμωση, αποκατάσταση τραυματισμών καθώς και αύξηση οστικής πυκνότητας. Αυτά είναι λίγα μόνο από τα καταπληκτικά οφέλη της μεθόδου Pilates.

Pilates οnline Training

Μαθαίνουμε τεχνικές και τρόπους αντιμετώπισης προβληματισμών. Ελέγχουμε την πρόοδο και θέτουμε στόχους. Συναντήσεις που θέτουν σε κίνηση την κάθε εβδομαδιαία αποστολή μας.

F.A.Q.

Συχνές
Ερωτήσεις

Το Pilates, βασίζεται σε ένα σύστημα ασκήσεων διατάσεων και ενδυνάμωσης, το οποίο εμπνεύστηκε και σχεδίασε από τον, Ελληνογερμανικής καταγωγής, Joseph Hubertus Pilates (1880-1967). Είναι μία μέθοδος εκγύμνασης που κρατά σώμα και πνεύμα σε άριστη κατάσταση ενώ ταυτόχρονα επιτυγχάνεται:
  • ευλυγισία των μυών
  • συμμετρική στάση του σώματος
  • έλεγχο της αναπνοής
  • ενδυνάμωση των κοιλιακών και του κορμού
  • σταθεροποίηση της σπονδυλικής στήλης και της λεκάνης
  • μεγαλύτερο εύρος κίνησης των αρθρώσεων
Με το Pilates Training μπορείς να πετύχεις απώλεια βάρους, να αυξήσεις την ευελιξία σου και να βελτιώσεις την κινητικότητά σου. Δίνοντας έμφαση στις σωστές αναπνοές, στη σωστή στάση της σπονδυλικής στήλης, στη συγκέντρωση και στην ομαλή ροή της κίνησης, έρχεσαι σε αρμονία με το σώμα σου.
Τα μαθήματα online δημιουργήθηκαν καθώς έτσι εκμηδενίζεται η απόσταση και εξοικονομείται χρόνος από τις μετακινήσεις καθώς έρχεται η προπόνηση στο σπίτι του μαθητή σε όποιο μέρος του κόσμου κι αν αυτός βρίσκεται.

Το Pilates είναι, τεκμηριωμένα πλεόν, μια εξαιρετική μέθοδος εκγύμνασης ολόκληρου του σώματος. Στοχεύει στη μέγιστη σταθεροποίηση του κορμού και τον απόλυτο χρονισμό της δραστηριότητας των μικρότερων σταθεροποιών μυών. Έτσι, ενισχύεται η ιδανική δραστηριότητα των μεγάλων μυικών ομάδων, που λειτουργούν στα άκρα προς παραγωγή μοχλών και ροπών, ώστε το σώμα να δουλεύει αρμονικά με την ιδανική κατανάλωση ενέργειας σε διάφορες δραστηριότητες.

Κάθε άθλημα έχει το δικό του ιδιαίτερο πρότυπο κίνησης (κινησιολογία). Κάποια αθλήματα απαιτούν να δουλεύουν ορισμένες μυικές ομάδες ισχυρότερα (δύναμη), άλλα απαιτούν να δουλεύουν κάποιες μυικές ομάδες για περισσότερο χρόνο (αντοχή), ενώ συνήθως απαιτείται συνδυασμός των παραπάνω.

Όλα όμως τα αθλήματα απαιτούν ο αθλητής να έχει δυνατό «κέντρο» (μύες του κορμού), καλό συντονισμό και καλή αίσθηση των μελών του στον χώρο (ιδιοδεκτικότητα). Στις επόμενες παραγράφους θα αναφέρουμε επιγραμματικά πώς η ενδυνάμωση με τη μέθοδο pilates μπορεί να προλάβει τραυματισμούς υπέρχρησης, να εξασφαλίσει διάρκεια και υψηλές επιδόσεις στα περισσότερο διαδεδομένα αθλήματα.

Φόρμα Ενδιαφέροντος

Επικοινώνησε μαζί μου αν θες να δεις πραγματικά αποτελέσματα.
Δώσε στον εαυτό σου αυτό που του αξίζει. Το καλύτερο!